باطری نیسان تیانا

باطری نیسان تیانا فابریک

باطری نیسان تیانا و مشخصات فنی

همانطور که میدانید باطری نیسان تیانا بصورت فابریک با آمپر 60 AH در هنگام تحویل خودرو از درب نمایندگی می باشد. ابعاد این باطری 23 . 18 . 26 سانتی متر و 60 الی 80 آمپر ترمینال معکوس (L) آمپر ساعت آن می باشد. امکان نصب باطری در دو نوع اسیدی و سیلد برای باطری نیسان تیانا قرار دارد. میتوانید جهت افزایش میزان ولتاژ باتری نیسان تیانا از باطری های 66 ، 70 و 74 هم استفاده نمایید. توجه داشته باشید باطری 74 آمپر بدلیل بزرگ بودن حجم و فضای باطری، با کمی مشکل نصب خواهد شد. استفاده از باطری با ولتاژ بالاتر از فابریک هیچگونه ضرر و آسیبی برای خودرو شما نخواهد داشت و همچنین در فصل های سرد و گرم کیفیت بهتری در هنگام استفاده از بخاری و یا کولر خواهید داشت.

نشانه های خرابی باطری نیسان تیانا

در صورت خرابی باتری نیسان تیانا نشانه هایی وجود دارد که می توان با مشاهده یکی از این موارد از خرابی و یا سلامت باطری خود مطلع شوید.

1- به گوش رسیدن صدای تق تق هنگام اقدام به استارت زدن خودرو

2- قطع شدن برق پشت آمپر و یا ضعیف شدن آن

3- روشن نشدن چراغ و برق پشت کیلومتر هنگام اقدام به استارت زدن

4- استارت نخوردن خودرو

خرید باطری نیسان تیانا

برای خرید باطری نیسان تیانا میتوانید بصورت اینترنتی با مراجعه به فروشگاه پرشین باطری اقدام نمایید و یا با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید. شما میتوانید با تماس با پل های ارتباطی زیر بصورت کاملا مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی صبا باتری در مشهد و نمایندگی سپاهان باطری در مشهد اقدام به خرید باطری نیسان تیانا بفرمایید. لازم به ذکر است آقای باطری یکی از نمایندگی های مجاز فروش اینترنتی پرشین باطری می باشد.

تلفن های تماس سازمان فروش:

05136146000

09357996000

Persianbattery.ir

برای خرید باتری تیانا میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد فروشگاه شده و با کمترین قیمت باطری شما در محل نصب گردد:

Write a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *